Om BallonSkole

Velkommen

Her på BallonSkole.dk kommer der videoer af alle de figurer vi anbefaler. Naturligvis må man altid gerne finde på figurer selv. Bare husk på vores stil:

• Simple hurtige figurer.
  • Vi tegner ikke på ballonerne.
  • Så få balloner som muligt.

Det er klart at en Minion der er lavet af 20 balloner og som tager en time at lave er flottere end den med to balloner der ligger her på siden. forskellen er bare at et barn gerne venter de 45 sek det tager at lave en Minion med to balloner, hvor det andet er noget man kan lege med for sjov.

Vi tegner ikke på ballonerne, for at holde noget fantasi med i ballonerne. Desuden tager det tid at tagne, og meget øvelse at gøre det flot.

Kommentarer?

Du er meget velkommen til at skrive kommentarer til videoerne. Det er kun ballonmænd der kan se dem. Det er godt at skrive en kommentar, hvis du har en speciel historie du bruger eller du gør en ting der virker godt.

Mangler du noget?

Mangler der en video? så send gerne en mail til Lars med din forespørgsel: info@ballonmand.dk

Hvorfor så mange figurer?

Jo flere figurer du kan lave, jo lettere er det at improviserer og finde på det børnene beder om. Jeg blev bedt om at lave en stumtjener en gang. Det var ikke svært, og den stod fint selv.

God fornøjelse.

Mvh